مرحله 5 کلیه بیمار بیماری نمیخواهد به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 کلیه بیمار بیماری نمیخواهد به دیالیز

پدر من خودداری دیالیز، او در بیماری مرحله 5 کلیه است. بدون درمان می کند او بسیار طولانی؟ چه باید کرد برای طولانی طول عمر خود را؟ در واقع ارومیه یک بیماری تهدید کننده زندگی است، اگر درمان نشود، بیمار ممکن است پیش آگهی بد داشته باشد. برای افراد مبتلا به این بیماری و نمی خواهم که به دیالیز، راه هایی برای طولانی خود عمر است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیگر و آنها را به موقع.
طب چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، با کمک از آن مردم می توانند فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری هستند، آنها ممکن است نیاز به برخی از زمان ها برای درمان این بیماری است، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک طب چینی داشته باشد.
در اینجا ما با اشاره به طب چینی است یک درمان یا تک شاخ و برگ گیاهان نیست، آن یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی است. شناخته شده ترین هستند بالا هفت درمان، آنها در طول داغ فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، Moxibustion درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمانی، هر کدام از آنها دارای مزایای خود را، به طوری که درمان، پزشکان درمان های مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند به این بیماری از علل آن را درمان کند. اگر می خواهید بدانید که نوع درمان برای شما مناسب است، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما تامین هیچ اتهام، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به ترک پیام را به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: